بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!
بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!

همچین برادری دارم من:)))

یه کاریه که وقتای بیکاری انجام میدم در واقع یه سری کیف و جامدادی دست سازه البته جدی جدی روش کار نمیکنممم هر وقت که بیکار میشم میرم سراغ شون، هر چی تا حالا درست کردم رو برادرم ازم گرفته:)))

هر چی هم که من اصرار میکنمم که من واسه تو همین جوری درست میکنم گوش نمیده!!!

البته از اینایی که گفته هنوز من هیشکدوم رو تحویلش ندادمممم منم یک همچین خواهری هستم

 
ادامه مطلب ...

اراده ی زنبقی

یعنی این تیکر بالا انقدر به من امید و ذوق میده:))

 وقتی نا امید میشمم، وقتی که میخوام پر خوری کنم یا تنبلی کنممممم این تیکر و که ببینممم پر از انرژی و اراده میشممممم

باشد که لاغر شوممم

چه خوب شد که تیکر و گذاشتم اینجااااا

یعنی میشه تا مهر به وزن دلخواهمم برسم؟؟؟؟؟ نه نمیشه:((

:)

خدایا شکرت

خوشحالم 

آرومم

داره جور میشه

باورم نمیشه

یک عاشقانه ی آرام

"هرگز به خاطر مردمی که به مهرورزی به ایشان عادت کرده یی، زندگی نخواهی کرد.

نمازی که از روی عادت خوانده شود، نماز نیست، تکرار  عاذت است: نوعی اعتیاد. حرفه یی شدن، پایان قصه ی خواستن است.

عادت، رد تفکر است و رد تفکر، آغاز بلاهت است و ابتدای ددی زیستن."


یک عاشقانه آرام- نادر ابراهیمی

 

ادامه مطلب ...

مهمانی پر زرق و برق خدا



ماه رمضون واسه روزه نگیر ها خیلی سخت تره!!

سخت تره وقتی تو خیابون داری از تشنگی له له میزنی و حالت بد میشه ولی نمیتونی یه جرعه آب بنوشی!!!

کلا با روزه گرفتتن مخصوصا در فصل تابستون مشکل دارم و به نظرم نه تنها صوابی نداره بلکه گناه هم داره و ظلمه در حق بدن و سلامتی!

نمیتونم تصور کنم که از 4/5 صبح تا 9/5 چیزی نخورم، بعدش وقت افطار به اندازه یک هفته قحطی  و سو تغذیه، غذا بریزم تو معده م و بعدش اسمشو بزارم تمرین تقوا، همدردی با مستضعفین و ...

بدتر از همه رستوران های شلوغ و پر از ازدحام که میزبان مهمانان خدا هستن!!!! و اون همه پول بی زبون که  میتونه گره از کار خیلیا باز کنه ولی در عوض میره تو معده مبارکه روزه داران!

من ترجیح میدم با کارهای دیگه ای صواب کنم و خودم و خدامو خوشحال کنم.


 

گاهی باید جدا از قوانین و باید نباید های دین به وجدان خودمون رجوع کنیم!