بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!
بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!

خانه پدری

خانه پدری ام را دوست دارم:)

آرام هستم این روزهایم را دوست دارم

هر از گاهی استرس و غم روز رفتن وجودم را پر میکند که سعی میکنم بهش فکر نکنم، سعی میکنم فکر نکنم که دوباره بر میگردم به اون زندگی که همه چیز رو هواست و بلا تکلیفی

سعی میکنم به این فک نکنم که دوباره بر میگردم به دوران بی استقلالی

سعی میکنم فکر نکنم به روزهای دور بودن از عزیزان و آنی کوچولو

باید در لحظه زندگی کنم و لذت ببرم

نظرات 4 + ارسال نظر
گذرک چهارشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 23:51 http://www.gozarak.ir

آمارگیر گذرک این ابزار مفید، امکان نمایش آمار بازدید های سایت یا وبلاگ شما را با امکانات ویرایشی و گرافیکی مطلوبی ارائه خواهد داد
از امکانات شگفت انگیز آمارگیر گذرک می توان به امکان مشاهده آمار از طریق پیامک اشاره کرد
www.gozarak.ir

(*◕‿◕)عاشق یک لحظه نگاهت (*◕‿◕) پنج‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:30 http://rahmat14.blogfa.com

سلام علیکم


یادمان باشد که زیبایی های کوچک را دوست بداریم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند
یادمان باشد که دیگران را دوست بداریم آنگونه که هستند ، نه آن گونه که ما می خواهیم
یادمان باشد که اگر ،ما باخود آشتی نکنیم هیچ شخصی نمی تواند مارا با خود و
زندگی آشتی دهد
یادمان باشد که باخود و دیگران مهربان باشیم چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باشد


روزگارت بر مراد
روزهایت شاد شاد
آسمانت بی غبار
سهم چشمانت بهار
قلبت از هر غصه دور
بزم عشقت پر سرور
بخت و تقدیرت قشنگ
عمر شیرینت بلند سرنوشتت تابناک
جسم و روحت پاک پاک

آرزو دارم بهــــــــــــــاران مال تو
شاخه‌های یاس ِخندان مال تو
آن خــداونــدی کـه ، دنیــا آفرید
تـا ابــد همـــراه و پشتیبـان ِ تو

.
★    * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★     
★ * ♥  ★ *     ★ *   ★     ★  ♡  *    ★          ☆    ♡      ★  *  ★   ♥ *   ☆ ★  * * ★ *  ☆  ★   ♥   *   ★     ★ 
 ★  * ♡   ☆         ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★ * ★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★   ♡ ★

سما پنج‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 23:24 http://thisissama.blogfa.com/

من اصلا نمی تونم اینهمه وابستگی رو درک کنم واقعا!
عیدت مبارک عزیزمممممممممم.

مرسی عزیزم عید شمام مبارک

سما جمعه 22 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 18:48 http://thisissama.blogfa.com/

اصلا به خودت زحمت نوشتن ندیااااا
اصلا فکر نکن نیاز هست اینجا یه تکونی بخوره!

خیلی جالبه که هروفت هوس نوشتن به سرم میزنه ومیام اینجا که بنویسم کامنت تهدید آمیز تومیبینم:))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد