بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!
بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!

من از دست تون خسته شدم

اینکه بقیه خوبند یا بد بر میگرده به خودت، تویی که با رفتار و برداشتت تعیین میکنی که فلانی خوبه یا نه!!!!!

من اگه حرفا و رفتارهاشو به منظور بگیرم مطمئنا اون خیلی هم آدم خوبی نیست، خسته م از دستش خسته، کاش زودتر راحت شیم...

اتفاق اونقدرا هم خوب نیست  و خیلی خیلی خوب بلده با پنبه سر ببره


***امروز پنجمین سالگرد ازدواج مون بود عزیزم خوشحالم که با همیم***

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 22:01 http://3537bm.blogsky.com/

سلام وبلاگ خوبی داری اگه بازدید کننده رایگان میخوای حتما به ماسر بزنید ثبت نام هم با ما و رایگان فقط ایمیل و ادرس وبلاگ رو میخواهیم باتشکر قاطی پاتی آندروید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد