بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!
بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!

202

خداااااااا از دستت عصبانی ام!

یه بار دیگه دارم میرم یه تیر دیگه بندازم!

این بار دیگه عصبانیم نکن همین جوری نشستی که چی بشه؟؟؟

که من حرص بخورم؟؟؟؟؟؟

با یه عالمه امید دوباره میرم واسه حل مشکلات فراوان و شایدم کوچک امیدوارم که خوشحال برگردم.

                                                                                       

بعدا نوشت: خدایا تو که بدترش کردی !!!!!!قهر

201

سکه 615 تومن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چه خبره؟؟؟

نمیتونم هضم کنمابله

پ.ن:سرما خوردم زمستون نیومده، شنواییم زیر خط فقره:)همسر باید داد بزنه تا بشنوم چی میگه.

200

 چند روز تعطیلی رفته بودیم ماکو، عروسی دوست همسر خان:)

چند روزی رو خوش گذروندیم، استراحت خوبی بود و بسیار هم خندیدیم و کلیسای باستانی طاطائوس + کاخ سردار ماکو رو هم دیدیم که عکساشونو تو ادامه گذاشتم می تونید ببینید:)

پ.ن: 3 روز از خونه دور بودم ولی انگار سه ماه بوده:) جدیدنا دلم واسه خونه کوچیکمون زود زود تنگ میشه

196

گاهی دلمون واسه دنیای خودمون تنگ میشه، اینروزا به هر کسی که می رسم این حس و حال و داره!

  ادامه مطلب ...