بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!
بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!

من دلم تنگ شده برای زندگی مان

این روزها همه چی سرجای خودش است، زندگی روال عادی خودش را طی میکند، هم چی همانطور است که باید باشد ولی یک چیزی سرجای خودش نیست...

زندگی منو همسرم سر جای خودش نیست..

دلم میخواهد فقط خودم باشم و همسرم، دلم زندگی دو نفره خودمون و میخواد.

نظرات 3 + ارسال نظر
sama سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 19:53

Cheghad sakhte injori, bekhosus alan ke nazdike eyde!! azizam Saboor bash.
Ishala zood khone migiri axesham vase man mifresti ke keif konam.

قربونتبرم عزیزم ایشالا :****

سما شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 00:19 http://thisissama.blogfa.com/

از عشق امید دل کندم. این آدرس جدیدمه

مرسی عزیزمممممم خوشحالم

ستاره سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:42 http://derakhshesh3tare

دوست خوبم سلام...
امسال هم آخر سال رسید
امیدوارم سالی که در پیشه سالی پر از خیر و برکت و شادی باشه برای خودت و خانوادت
لحظه تحویل سال برای همه دعا کن و برای منو خانوادم... ممنون دوستم... عیدت مبارک.

سلام ستاره جون، مری دوستم ایشالا برای شما هم سال خوبی باشه سالی پر از خبرای خوب موفقیت های خوب:***

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد