بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!
بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!

69

امروز از صبح توهم زدمابله

نمیدونم چرا همه ش فکر میکنم امروز جمعه ست

صبح بدو بدو رفتم سراغ جزوه هام که مشقای فردامو بنویسم با کلی استرس که واااااااااای من کارامو انجام ندادم و یهو یادم افتاد

بعدشم که رفتم مانتو مقنعه اتو کنم و دوباره یادم افتاد امروز پنج شنبه س

ولی نمیدونم با اینکه امروز جمعه نیست و من دلم مثل عصرای جمعه پاییزی گرفته و همه ش میگم لعنت به جمعه

خودمم قاطی کردم دیگه امروز چندشنبه ست؟؟؟؟؟

67

استادی که کل کلاس شو ازساعت 8 تا 11/5 بدون لحظه ایی استراحت یه ریز حرف میزنه و حرف میزنه بدون کار مفیدی و طرحی و سخنی در رابطه با درس

و مدیر گروهی که انتظار داره یکی از طرحات تائیداستاد و گرفته باشه و شنبه آینده الگو سازی شه و برش بخوره

چه کنیم؟؟؟؟؟؟؟

نمایشنامه خانه اشباح و عروسک ،هنریک ایبسن و کسی خونده؟؟؟؟

اگه کسی خونده میخوام بدونم چه جوریه ؟؟؟