بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!
بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!

خانه من کجاست

دارد7ماه میشود 7 ماه!!!!!

خسته ام دیگه به معنای واقعی کلمه بریده ام، اینکه هفت ماه باشد منتظر باشی و هیچ اتفاقی نیفتد، هفت ماه است که خانه را گذاشته ایم برای فروش تا از این بلاتکلیفی بیرون بیاییم ولی خبری نیست که نیست!!!!

اسمش را جز بدشانسی چه میتوان گذاشت؟

پنج شنبه با همسرم رفتیم و گشتیم صرفا وصرفا جهت اینکه قیمت های خانه در محله های مختلف دستمان بیاید، قیمت های بالا و بسیار بسیار بیشتر از حد توان ما!!!

جفت مان خسته و ناراحت برگشتیم خانه:(

تا کی قرار است ادامه داشته باشد؟




فکر میکنم تنها خواننده اینجا سمای مهربان باشد؟!

نظرات 1 + ارسال نظر
سما شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 22:55 http://thisissama.blogfa.com/

می تونم تصور کنم الان چه حالی داری. وقتی که خودم بیشتر از 3 4 روز نمی تونم خونه ی خواهرم دووم بیارم!
نمی دونم چی بهت بگم که ازین حال دربیای. ولی برات دعا می کنم عزیزم. بالاخره توی اون شهر بزرگ یه جای کوچیک واسه شما هم پیدا میشه. غصه نخور.
تازه من بهت نگفتم که دارم درس می خونم که بیام تهران! که دانشگاه قبول شم که بعد بیام پیشت. تا اون موقع دیگه تو خونه داری، منم که با این اوضاع باید برم خوابگاه.
برام دعا کن فررررر. اگه قبول بشم سال دیگه پیشتمممممممم. طلسم چندساله رو می شکنیم و حالی به حولیییییی

عزیزدلمممممممممممممممممممم خبر خوبی بوددد ایشالا قبول میشی از ته دلم دعا میکنم با استعداد و پشتکاری که تو داری مطمئنم قبول میشی عزیزم:*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد