بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!
بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!

روزی میرسه که طعمش رو بچشیم؟

هر سری که ف ی س ب و ک م رو چک میکنم یه پست از پیج آزادی ه ا ی ی و ا ش ک ی .... میبینم و تو دلم تحسین میکنم شجاعت و شهامت زنان سرزمینم رو، و افسوس میخورم که ما زنان ایرانی چه قانعیم و کوچکترین داخوشی هامونم نداریم، ساده ترین و کوچکترین حق مون رو ازمون گرفتن!

نظرات 1 + ارسال نظر
سما شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 23:15 http://thisissama.blogfa.com/

من واقعا تحسینشون می کنم. بخصوص اونایی که توی دانشگاه یا توی خیابون های شلوغ عکس و فیلم گرفتن.
امیدوارم اون روز برسه که نه فقط این حکومت که بعضی آدم های افراطی و متعصب دور و بر خودمون هم بفهمن که هرکس باید به دین خودش باشه.
هی خواهررررر... حرف واسه گفتن زیاده. چه کنم که اگر دهن وا کنم کامنت من از پست تو طولانی تر میشه.

بگو دخترم بگوووووو اصلا معذب طولانی تر شدن کامنتت نشو :)
الهیییییییییییییییییییییی آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد