بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!
بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!

خانه من کجاست

دارد7ماه میشود 7 ماه!!!!!

خسته ام دیگه به معنای واقعی کلمه بریده ام، اینکه هفت ماه باشد منتظر باشی و هیچ اتفاقی نیفتد، هفت ماه است که خانه را گذاشته ایم برای فروش تا از این بلاتکلیفی بیرون بیاییم ولی خبری نیست که نیست!!!!

اسمش را جز بدشانسی چه میتوان گذاشت؟

پنج شنبه با همسرم رفتیم و گشتیم صرفا وصرفا جهت اینکه قیمت های خانه در محله های مختلف دستمان بیاید، قیمت های بالا و بسیار بسیار بیشتر از حد توان ما!!!

جفت مان خسته و ناراحت برگشتیم خانه:(

تا کی قرار است ادامه داشته باشد؟




فکر میکنم تنها خواننده اینجا سمای مهربان باشد؟!

خانه پدری

خانه پدری ام را دوست دارم:)

آرام هستم این روزهایم را دوست دارم

هر از گاهی استرس و غم روز رفتن وجودم را پر میکند که سعی میکنم بهش فکر نکنم، سعی میکنم فکر نکنم که دوباره بر میگردم به اون زندگی که همه چیز رو هواست و بلا تکلیفی

سعی میکنم به این فک نکنم که دوباره بر میگردم به دوران بی استقلالی

سعی میکنم فکر نکنم به روزهای دور بودن از عزیزان و آنی کوچولو

باید در لحظه زندگی کنم و لذت ببرم