بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!
بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!

بیا رنگین کمون دارم، دیگه نوروز توراهه..

امسالم گذشت، یک سال خیلی خیلی سخت..

با انرژی و  امید فراوان به سوی سال جدید میرم، و با امید به اینکه همه چی زودتر تموم میشه و من زندگی دوست داشتنی مو دوباره شروع میکنم.

به امید اینکه که همه چی همونطور که میخوام زود اتفاق بیفته...

برای همه دوستان عزیزم سال خوبی رو آرزو میکنم، سالی پر از خبرای خوب و سلامتی و جیب هایی پر از پول:)))))))))

شاد باشید و سلامت.

سال نو مبارک باشه البته پیشاپیش

نظرات 1 + ارسال نظر
ali سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:03 http://ali1860.rozblog.com/

سال نو مبارک

ممنونم همچنین برای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد