بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!
بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!

یادش بخیر هاااااا

یک روز از چند روز تعطیلی را میزبان یکی از دوستان دوران دانشگاه بودم:)

دوست همکلاسی هم اتاقی...

تو 24 ساعتی که کنار هم بودیم آنقدر گفتیم یادته؟!؟!؟!؟... یادش بخیر...!!!!!!! از فلانی خبر داری؟!.... که خودمون خسته شدیم.

لحظات شیرینی بود یاداوری آن روزها و لحظه های ناب که همه سعی در زود تموم کردنش داریم و غافل از اینکه بعدا حسرت شونو میخوریم


نظرات 2 + ارسال نظر
shirin شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:36 http://dokhtari.blogsky.com

حسرت نخور از زندگیه الانت لذت ببر میشه منو لینک کنی؟؟

:)

سما شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 21:12 http://thisissama.blogfa.com/

من هیچ وقت حسرت دوره ی دانشجویی مو نخوردم و دلم هم اصلا براش تنگ نمیشه. تازه میگم همون بهتر که تموم شد. نه دوستی داشتم نه خاطره های چندان خوب...
دعا کن سال دیگه قبول بشم که منم بیام میزبانم بشیییییی (سما پررو می شود!)

من دوران دانشجویی شیرینی داشتم :)
ایشالاااا عززیزمممممممممممممممممممم با عث افتخار بنده ست :* :* :))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد