بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!
بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!

مهمانی پر زرق و برق خدا



ماه رمضون واسه روزه نگیر ها خیلی سخت تره!!

سخت تره وقتی تو خیابون داری از تشنگی له له میزنی و حالت بد میشه ولی نمیتونی یه جرعه آب بنوشی!!!

کلا با روزه گرفتتن مخصوصا در فصل تابستون مشکل دارم و به نظرم نه تنها صوابی نداره بلکه گناه هم داره و ظلمه در حق بدن و سلامتی!

نمیتونم تصور کنم که از 4/5 صبح تا 9/5 چیزی نخورم، بعدش وقت افطار به اندازه یک هفته قحطی  و سو تغذیه، غذا بریزم تو معده م و بعدش اسمشو بزارم تمرین تقوا، همدردی با مستضعفین و ...

بدتر از همه رستوران های شلوغ و پر از ازدحام که میزبان مهمانان خدا هستن!!!! و اون همه پول بی زبون که  میتونه گره از کار خیلیا باز کنه ولی در عوض میره تو معده مبارکه روزه داران!

من ترجیح میدم با کارهای دیگه ای صواب کنم و خودم و خدامو خوشحال کنم.


 

گاهی باید جدا از قوانین و باید نباید های دین به وجدان خودمون رجوع کنیم!

نظرات 4 + ارسال نظر
سما چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 22:39 http://eshghe1omid.blogfa.com

یعنی باهات موافقم در حد تیم ملی!!!
می دونی... من خیلی ها رو دیدم که این حس رو نسبت به محرم و صفر دارن و کمتر کسی نسبت به ماه رمضون این حس بدو داره. ولی منم شدیدا توی این ماه عصبی ام چون منم روزه نمی گیرم. مشکل اینجاست اینقد به ماها که روزه نمی گیریم سخت می گیرن و توهین و تحقیرمون می کنن که واقعا نمی تونیم حس خوبی به این ماه داشته باشیم! اگر چیزی بخوری از نظر خیلی ها یه آدم بی خدا و بی شعور که انسانیت حالیش نیست تلقی میشی بدون اینکه به این فکر کنن که شاید دلیلی داری واسه خودت!
در واقع وقتی ماه رمضون شروع میشه من عزا می گیرم!
جالب اینجاست خیلی ها اصلا مفهوم این ماه رو درک نمی کنن! تا اونجایی که من می دونم دلیل سفارش دینمون به روزه گرفتن اینه که سختی ها رو درک کنیم و حال و روز کسایی که نون شب ندارن رو
بفهمیم. از شکم پرستی دور باشیم و تو اون یک ماه از بعضی تعلقات دنیایی دور باشیم. ولی اکثر روزه دارا به محض اینکه صدای اذون رو می شنون آنچنان شیرجه ای تو سفره می زنن و تا سحر فردا گرسنگی صبح تا غروب رو تلافی می کنن که وزنشون از ماه های عادی هم بالاتر میره! اینو واقعا به چشم دیدما!
حالا بساط غیبت و دروغ و خیلی رفتارای دیگه هم که خیلی ها رعایت نمی کنن بماند!
اگر روزه گرفتن اینه من با 41 کیلو وزن که در طول روز خیییلی هم کم غذا می خورم از همه روزه دارترم و از اول عمرم تا الان کلی صواب کردم که وزنم از 45 بالاتر نرفته! والا!
چقدر دلم پره از دست بعضی آدمای فضول که ما روزه نگیرا رو اذیت می کنن!

من از محرمم خوشم نمیاد اصلا از اون صدای طبل که کوبیده میشه همه وجودم از ترس میلرزه و حس جنگ بهم دست میده:(((
متاسفانه باطن دین و ول کردیم و چسبیدیم به ظاهر سازی و ریا!!!

ستاره شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:34

البته ناگفته نماند که این خیلی مسخره است که نمی‌زارن اون‌هایی که روزه‌دار نیستند در طول روز چیزی بخورن...
من که خودم یه دفعه از تشنگی مردم اما نمی‌تونستم آب بخورم... همچنین تصور کن یه نفر مسافر باشه و نمی‌تونه اصلا روزه بگیره، هیچ رستورانی باز نیست که طرف یه لقمه غذا بخوره ...

منم موافقم خیلی مسخره ست!! شاید یکی مریضه و نمیتونه بگیره!!!
بابت خصوصی هم مرسی:*

narni یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:02

un vaght shoma khejalat nemikeshi roze nemigiri?

مگه زوره؟

فروغ یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:25

http://www.dangshowmusic.com/fr_home.cfm

اینجا نوشته تو هرشهری کجا دلتنگ شو میفروشه :)

ببخشید دیگه به پست بی ربطه، من روزه گرفتنو دوست دارم اما از زور خوشم نمیاد

مرسی فروغم:***
منم از زور خوشم نمیاد شاید هم چون زور و اجبار بوده من از روزه گرفتن بدم اومده!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد