بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!
بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!

همچین برادری دارم من:)))

یه کاریه که وقتای بیکاری انجام میدم در واقع یه سری کیف و جامدادی دست سازه البته جدی جدی روش کار نمیکنممم هر وقت که بیکار میشم میرم سراغ شون، هر چی تا حالا درست کردم رو برادرم ازم گرفته:)))

هر چی هم که من اصرار میکنمم که من واسه تو همین جوری درست میکنم گوش نمیده!!!

البته از اینایی که گفته هنوز من هیشکدوم رو تحویلش ندادمممم منم یک همچین خواهری هستم

 
 کوچولوی من، من عاشقتممم وقتی گریه میکنی دلم پر  از غصه میشه



نظرات 7 + ارسال نظر
رها جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:28 http://memories-4-tomorrow.blogsky.com/

آخی نینی دوس دارم :)

نی نی هم شمارو دوست داره:)

سما جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:14

خواهر منم وقتی تازه بچه دار شده بود تا کارن گریه می کرد می زد زیر گریه. من بهش می گفتم این لوس بازیا چیه درمیاری؟ می گفت آخه دلش درد می کنه گناه داره! می گفتم آخه روانی خودتم وقتی اینقد بودی کلی بخاطر دلدرد گریه کردی. حالا کدومشو یادت میاد؟؟؟
الان به تو هم همینو میگم عزیزم.
قربون دستاش بشمممم مننننننن...

:))) ارههههههه واقعا اینو باید به من میگفتی:)))
عزیزممممم:*

آدم جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:03 http://33years2.blogfa.com/

پر از حرف
پر از نوشته
پراز احساس
همه ناب خودم

:)

فرنوش شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:09

چه خوووووب
چه خوب که ازین کارها میکنی
:( من هیییییییییییچ کاری نمیکنم:( نمیدونم چرا اینشکلی شدم:( فقط هر روز به تمام کارهایی که میتونم انجام بدم فکر میکنم! :(

هاننن منم در نوع خودم تنبلی امممم فرنوش:(((

فروغ شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:34 http://yasane.blogfa.com

ریخت و قیافه جدید مبارکه

منم جامدادی میخواممم تند تند کار کن دیگههههه

ممونی اممممم
اگه نت بزاره مادر جاااااااااااااااااااااااااااااااااااان

رها یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 16:12

سلام
نوشته ام زنبق جان

درد دارد این روزها دلم از این مجاز آباد اما در آن نوشتم فرار راه چاره نبود

کار خوبی کردی رهای مهربان من عاشق نوشته هاتم:*

ستاره سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 http://derakhshesh3tare.blogfa.com

چرا قالبت رو عوض کردی؟
نی نی که همیشه نازه و معصوم... حالا تو خاله‌شی ؟ یا عمه؟

خاله شم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد