بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!
بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!

زنبق گرفتار و پر مشغله :)))

انقد ننوشتم که گم کردم باید چه جوری بنویسم:)) بی مقدمه بنویسم دیگه:)

گفته بودم یکی از ترس هام رانندگیه؟ خب الان چند هفته ای هست که دارم غلبه میکنم و با ماشین میرم سر کار و میام، هیچ مشکلی نداشتم تا امروز صبح که داشتم میرفتم و ماشین و درپارکینگ روبوسی کردن:((( بعنی تو اون لحظه انقد اعتماد به نفسم اومد پایین که دلم میخواست همونجا پیاده شم و برگردم خونه حیف که یه صف طولانی پشت سرم تو کوچه ایجاد شده بود تا من برم و راه شون باز شه، یعنی این اتفاق به کنار و این صف طولانی که همه واسه م سر تکون میدادن یه طرف:))))))

خیلی حس گندی بود خخخخخخخخ حتا پیاده نشدم تا ببینم چه دست گلی به آب دادم:)))))

یه اتفاق دیگه ام این مدت  که نبودم افتاد این بود که شروع کردم به طراحی لباس بالاخره!!!!!!!!!!!!!!!!!! پیج درست کردم و چندتایی سفار ش گرفتم، از اونجایی که کار دست رو ی لباسامم زیاد دارم همه وقتم میره واسه اینکار و منی که دائما این تو ول میچرخیدم، تنها استفاده ای که از نت میکنم روزی یه بار چک کردن پیج و ایمیلم واسه سفارشاست:)) خلاصه که حسابی خودم و مشغول کردم خخخخخخ

ولی دلم نمیخواد دیگه سفارش بگیرم، انگاری دلم میخواد که از هرکاری فقط یکی دوتا داشته باشم نه بیشتر:))

استرس سفارش هارو هم دارم که سایز سفارش دهنده ها بشه یکی از مشکلات سفارش اینترنی لباس همینه که تو طرف ونمیبینی و رو حرفا و سایزهایی که بهت میده کارتوانجام میدی و اگه شانس داشته باشی موقع تحویل اندازه شه و مشکلی نداره و گرنه وجهه کاریت از بین میره! میدونید ککه خیاطی همیشه با پرو همرا بوده:)

حالا که شروع کردم خدا کنه همه چی خوب برگزار شه که من شرمنده نشم، تا الان یه چیزی حدودو 12 دست آماده کردم و 4 دست دیگه هم باید آماده کنم:)))

کلا کار سختیه که بخوای سفارشاتو پارچه هاتو مدیریت کنی، همه چی رو اوکی کنی و برش بزنی و بدی  دست چرخکار و یه استرسم داشته باشی که وای چرخکار خوب و کامل متوجه مدل لباست شده یا نه! که به وقت خراب نکنه!!!!!!!

واسه منی که میخوام تو این راه تجربه کسب کنم شروع خوبیه، واسه م انرژی مثبت بفرستید تا همه چی خوب و اوکی آماده شه و تحویل مشتری ها داده بشه :***

نظرات 1 + ارسال نظر
سما سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 22:17

هوووووو هوووووو.... آفرین دخترممم
واسه شروع این تعداد خیییییلی خوبه. ایشالا وقتی درآمدت بیشتر شد یه جا رو بگیر و به مشتری ها بگو بیان پرو کنن که این مشکل وجود نداشته باشه. ضمن اینکه تو سایز استاندارد رو در نظر می گیری. اونیکه هیکلش قناصه دیگه خودش باید قید سفارش اینترنتی رو بزنه دیگه.

مرسی عزیزم:) اره خوبه
آخه تو کیو دیدی که قوبل کنه ایارد اندامی داره خخخخخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد