بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!
بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!

سنگ بزرگ نشانه نزدن است:)

مهر ماه برای من همیشه همیشه فصل تصمیم های جدید و بزرگ است..

تصمیم هایی که همیشه در حد تصمیم  می مانند و عملی نمی شوند:)

از همان کودکی..

درس خواندن از اول سال، تمیز نگه داشتن وسایل مدرسه:) خوب و وظیف شناس بودن، نماز خوندن و....

دوران مدرسه که گذشت و تمام شد...ولی تصمیمات من هم با توجه به شرایط جدید تغییر کردند، به عنوان مثال الان یه چیزی حدود 4-5 ساله که تصمیم دارم با شروع مهر واسه کنکور ارشد درس بخونم خخخخخخخخخخخ

هر سال هم رفتم کتابارو دوربرم پخش کردم و یک هفته این وضع ادامه داشته و من دوباره بیخیالش شدم...

ولی خب امسال دوست دارم بگم دلم میخواد واقعا قبول شم!!!

ولی خب دروغ چرا حوصله درس خوندن وتلاش کردنم ندارم:)))

کاش یه راهی بود منو می رسوند به فوق لیسانس بی دغدغه و راحت:)))

یعنی این سری هم مثله سالای قبله؟؟

با خودم گفتم اگه اینجا بنویسمش شاید از شماها خجالت بکشم و عملیش کنم:))

به امید اراده آهنین!!!!!


پ.ن:دلم واسه نقل کوچولوم خیلی خیلی تنگ شده، خاله قربونت بره که همه زندگیمی.

پ.ن2: دلم  واسه مامان و بابامم تنگ شده خیلی.

پ.ن3: دلم واسه خونه زندگیو اتاق و ارامش خونه م تنگ شده، ولی چاره ای نیست من باید تحمل کنم وشرایط و واسه خودم سخت نکنم.

نظرات 7 + ارسال نظر
سما دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:28

عزیزم مگه الان تو خونه ی خودت نیستی؟
واااای فرررر منم خیلی دوست دارم درس بخونم. فکر هم نمی کنم بی حال و حوصله باشم ولی وقتی یادم میاد که با این شرکت و دفتر و دستکی که راه انداختم دیگه شرایط دانشگاه راه دور ندارم میگم بی خیال.
نمی دونم چیکار کنم.
ولی تو بخون دخترم. بخوننننن.
واسه خودت تنبیه و جایزه در نظر بگیر. جواب میده. مثلا اگر یه روز درست درس نخوندی اون شب باید نون و ماست بخوری! خخخخخ توی لاغر شدنتم تاثیر داره تازه.
یا اگر دختر خوبی بودی درس خوندی مثلا واسه خودت یه رژ لب بخری.
هر کتاب یا هر درسی رو تقسیم کن به خودت بگو تا روز فلان باید تا این فصل رو حتما بخونم. واسه تموم کردن هر بخش یا کتابی زمان تعیین کن. اینم جواب میده.
و بعدشم به جز خودت به بچه ای که در آینده مادرش میشی فکر کن. به این فکر کن که در آینده بچه ت به داشتن مادری تحصیلکرده افتخار می کنه. چون تا بچه های ما بزرگ بشن مدرک لیسانس ما برابر با سیکل الان میشه! دیگه افتخار نداره. :|
فکر کنم به اندازه ی کافی بهت انگیزه دادم. یالا...

نه سما بنظزم بخون درس نهایش 2/5 طول میکشه این دوسال و نیم و میتونی دفتر ویه کاریش کنی حیفه
آره خداییش این بچه رو که گفتی در آینده خیلی بهم انگیزه دادی مرسیییییییییییی

زن کمانگیر دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:56

خاله ایشا... شما ارشد من دکترا قبول بشم

ایشالا خاله:***

سما سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 13:32

دقت کردی کامنت من از پست تو طولانی تر بود؟؟

خخخخخخخخخخخخخخ نمیری سما

فرنوش سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:46

خخخخخخخخخخ یادته قرار بود منم واسه ارشد بخونم :دی ؟

کاشکی بخونیم :)

بیا قول بدیم به همو بشینیم بخونیم:)) آورین دختر خوب

میم چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 20:08

:) .

ستاره جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 http://http//derakhshesh3tare.blogfa.com

سلام دوستم... خیلی وقته بهت سر نزدم... خودت می دونی چرا...
در مورد دلتنگیهات نمی دونم چی بگم چون خودم دارم با دلتنگی هام می سوزم و می سازم... درستو بخون... این روزها واقعا لیسانس مدرک قابل قبولی نیست.... تو می تونی جتی اگر از همین امروز شروع کنی...

سلام ستاره عزیزم :* بله میدونم :((((((((
عزیزممم وواسه ت از خدا صبر و تحمل میخوام:*

سما یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 16:09

من به اینجا اعتراض دارممممممممممم
به اینکه اینجا تار عنکبوت بسته اعتراض دارمممممممم
من اومدم دعوا کنمممم. کاملا هم جدی هستم.

سلام عزیزممممم کاملا حق داری:*****

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد