بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!
بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!

دو سه مثقال جربزه و اعتماد به نفس

رندگی و احساساتم در نوسانه!!

یک لحظه خوشحال یک لحظه ناراحت!

یک لحظه قوی و چند ثانیه بعد ضعیف:(

یک ثانیه امیدوار و یک ثانیه نا امید!

یک لحظه با اعتماد به نفس یه لحظه داغوننننننننن!!

چیزی که خوشحالم میکنه اینه که عمر جنبه های مصبت داره بیشتر میشه تو وجودم!! مگر اینکه بخوام ثانیه ای به محیط کار جدید و مدیر جدید فکر کنمم اونوقته که وجودم پر از استرس و ناراحتی و تهوع و نخواستن و پشیمونی میشه!!!

خدایاااااااااااااا اندکی اعتماد به نفس وقدرت بفرست این پایین گوشه دنیا برای من!

نظرات 2 + ارسال نظر
میم پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 16:20 http://sagii.persianblog.ir

زنبق می دانی تا زمانیکه درست در وسط ماجرا قرار نگیری آرام نخواهی گرفت.از این جا به بعد تصور کن خوابی/فکر نکن چه بر تو خواهد گذشت /بگذار اتفاقات خودشان راهشان را پیدا کنند و بعد از آن وارد جدیدترین زندگی بشو که انتظارت را میکشد.

مرسی میم عزیززززز میدونی کامنتت یه جورایی بهم انرژی و قدرت داد

ستاره سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 http://derakhshesh3tare.blogfa.com

خوب چی شد؟ کجا رفتی؟ چرا این همه مدت خبری ازت نبود؟

این مدت همه ش در رفت و آمدم خیلی سرم شلوغه:(((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد