بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!
بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!

منه بدقول

وقتی دوشنبه تماس گرفتم و با جواب منفی مواجه شدم دنیا رو سرم خراب شد:(

خواهرم پیشم بود مجبور بودم جلو خودمو بگیرم و خب به نظرم بهتر بود که خواهرم و فسقلیش پیشم بودن و باعث شدن که زودتر فراموش کنم و کمتر عصبانی بشم

قربون خدا برم با این حکمت و قسمتش و که همیشه واسه ما بدترین چیز قسمته!!ناشکری نکنم!

این روززا تقریبا همه ش در حال دویدن و نرسیدنم و اخرین نتیجه اینه که دوشنبه دوباره اقدام کنم ایشالا درست میشه! این آخرین حرفی بود که بهم زدن، حالا دیگه نمیدونم چقد میتونم رو این حرف شون حساب کنم؟؟

وقتایی هم که تو خونه م یا دارم بهش فکر میکنم یا به اینو اون زنگ میزنم یا به خانواده خودمو همسرم دارم گزارش میدم که چی شد که این قسمتش بیشتر از باقی قسمت ها انرژی میگیره:)

نمیدونم این پرونده انتقالی من کی میخواد بسته شه!

به هر حال نیومده بودم که اینارو بنویسم.

اومدم بنویسم که این پست سما منو خیلی به خودم آورد و شرمنده م کرد!

حق داره یه کمکی ازم خواسته بود خیلی وقت پیش!

منم شدم عین همونایی که کارم گیرشونه عین خودشون بدقول شدم!

انقدر غرق در کارم و مشکلات شدم که یادم رفت به سما قول دادم!

چقد ما ادما زود تاثیر میگیریم از همدیگه.

سما جون حق داری نارحت شی عزیزمم منم از آدم بدقول بدم میاد و ناراحتم میکنه ولی بدون اینکه متوجه بشم خودم شدم یکی از همون آدم بدقولای ناراحت کننده:(

الان اگه بهت بگم که کارا آماده بودن و فقط داشتم رو رنگ شون فکر میکردم باورت نمیشه میدونم حقم داری

الان باید چیکار کنم که زنبق بدقول از تو ذهنت پاک بشه؟؟؟؟؟


نظرات 4 + ارسال نظر
نوید چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:34 http://www.happydays.ir

سلام خوبید ؟

وبلاگتون رو دیدم ، قشنگ بود ولی سعی کنید قالبش رو عوض کنید ، اگه دوست داشتی به منم سر بزنید حدس میزنم از مطالبم خوشتون میاد

سما پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:51

خدا منو بکشه که تو ذهن همه شبهه ایجاد کردم!!
والا بلا منظورم تو نبودی. بابا من با یکی قرار داشتم که نیومد هیچ خبری هم بهم نداد واسه همین ناراحت بودم.
من که بهت گفته بودم هییییچ عجله ای ندارم و تو هم هیچ بدقولی نکردی گلم. چون بهت گفته بودم سر فرصت... و الانم اونی که شرمنده ست منم که کمک به این بزرگی بهم کردی و طرحات واقعا قشنگ بودن.
فررررر مرسی که برام وقت گذاشتی. امیدوارم بتونم جبران کنم.

نه عزیز دلممم این چه حرفیه خب منم بدقولی کردم:******
خواهش میکنم عزیزمممم کاری نبود جبران کمک هایی بود که هبم کردی

سما پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:47

جیگر خودتو طرحات... جیگر اسکیست... جیگر ماژیک CG و WGت...

دیوووووووووننننننننننننننننننننننه:)))))))) خخخخخخخخخخ

ستاره شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:28 http://derakhshesh3tare.blogfa.com

ای بابا... بیخیال سما هم دوستته و دوست داره قطعا و زود هم از ذهنش پاک می‌شه ... خودم بزرگش کردم...
ایشالا هر چی زودتر این مشکل حل می‌شه

:) ممنون عزیزمممم:**

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد