بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!
بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!

دلخوری های همسرانه

همسرم این روزا ازم دلخوره، به عیارتی از سادگی من دلخوره!!!!

بهم میگه یه ذره راه راه باش:))

بله همسرم از سادگی من دلخوره ولی من هی چی تلاش میکنم نمیتونم اونجوری که اون میگه باشم، اصلا من 25 سال اینجوری بودم!!! حالا اسمشو میخواد بزاره سادگی یا هر چیز دیگه!! من نمیتونم این بخش عظیم از شخصیتمو که همه چی مو تحت شعاع قرار میده رو تغییر بدم!

نظرات 5 + ارسال نظر
ستاره چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 http://derakhshesh3tare.blogfa.com

چرا دلخور؟ ساده بودن که خیلی بهتر از هفت رنگ و هفت خط بودنه...

یه جاهایی لازمه که ساده نباشی!! هفت رنگ باشی!! همسرمم حق داره ولی منم نمیتونم

سما چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:46

خودت باش. من یه زمانی حاضر شدم بخاطر کسی خودمو تغییر بدم ولی بعدش به شکر خوردن افتادم.

کاش یه ذره سیاست داشتم نه؟

سما پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:22

نه من باسیاست بودنو دوست ندارم. عاقل بودن کافیه.

یه جاهایی لاززمه سماااااااا

رها جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:28

به حرف شوهرت گوش بده دختر خوب

چشم رها جونی برگشتی شما>؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آخ جون:***

فروغ دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:24 http://yasane.blogfa.com

ینی ساده نباشی چجوری باشی؟؟
ینی موهاتو بلوند کنی لباتم پروتز کنی رژ قرمز بزنی؟

دقیقاا همینایی که گفتی!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد