بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!
بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!

فوبی

اگر از من بپرسند بدترین نقطه ضعف و یا عیب (هرچی میخواهید اسمشو بگذارید) چیه، قطعا پاسخ خواهم داد ترس!!!
بله من خیلی آدم ترسویی هستم
خودم خسته شدم
اولا فقط از لمس کردنشان میترسم، کم کم رسید به اینکه از کنارشان هم نتوانستم رد شوم

 الان دیگه از صدای بال های شان هم وحشت دارم

بله من فوبیای پرنده دارم

نمیدونم تا چه حدی می تونید ترس من رو درک کنید؟؟
این ترس در حدیه که واقعا عصبیم میکند
تا به این حد که وقتی در خانه  تنها هستم و همسرم نیست هیچ در و پنجره ای که بدون توری و محافظ باشد باز نمی شود، حتی در اوج گرما که مبادا یکی از پرندگان راهش را کج کند و نزدیک پنجره ما شود!!
چیزی که عذابم می ده اینه که روز به روز بدتر و بدتر می شوم و دامنه ترسم به پروانه و مگس و خلاصه هر چیزی که پرواز کند رسیده.

وحشتناک ترین صدا برایم صدای بال زدم یاکریم و کبوتر هاست که واقعا میمیرم و عصبی می شوم!!

خیلی عذاب میکشم واذیت میشم

این هارو گفتم تا ببینم شما هم کسی در اطراف تون داشتید که مثله من باشد؟
مشکلش بر طرف شده؟؟؟
راه و چاره ای دارید؟

نظرات 11 + ارسال نظر
فرنوش دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:12

عزیز دلم قبلنا هم گفته بودی، یادمه یاکریم اومده بود توی بالکن خونتون فک کنم، اون موقع ها ما هم پشت جا کولریمون داشتیم، صداشون ته دل آدمو خالی میکنه. منم از پرنده ها میترسم. ولی خب نه زیاد. پیشنهادم اینه که این داستان سروش صحت رو بخونی، لیست چیزایی که نوشته ازش میترسه جالبه :)
http://dastanmag.blogfa.com/post/539/%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87%E2%80%8C%DB%8C-25-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%AA-3-

من از مارمولک بیشتر از همه چی میترسم :) همشونم مستقیم تو اتاق من میان :(
شبا قبل از ورودم به اتاق یکی باید ازم فیلم بگیره ببینی با چه ترس و لرزی میام تو اتاقمو همه جا رو چک میکنم :))
بعدشم منم هیچ وقت جرات نمیکنم پنجره ی بدون توری رو باز کنم، حتی اگه کل ملت تو خونه باشن :)

مارمولکم وحشتناکهه
هم صدای خودشون همم صدای بال زدن شون آدمو دیوونه میکنه

سما سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 21:46 http://eshghe1omid.blogfa.com

احتمالا این ترس ریشه تو دوران بچگی ت داره. شاید وقتی خیلی بچه بودی اتفاقی برات افتاده که خودت یادت نیست.
من کلا مشکلی با کل حیوونا ندارم. تازه دوستشونم دارم. من فقط از حشرات متنفرممم ولی ازشون نمی ترسم.
نگران نباش. زیاد هستن کسایی که از حیوونای اهلی مثه مرغ و خروس و گربه خیلی می ترسن.
جالبه بدونی من وقتی بچه بودم هروقت بز یا گوسفند می دیدم سریع می دوئیدم بغلش می کردم... با تمام وجووووووود...

آره مطمئنن که ریشه در کودکی داره!!!
پس تو از همون اول شجاع بودی:)))
راستی دیدی من بد قولممم؟؟؟؟؟

فروغ چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:11 http://yasane.blogfa.com

بالاخره باز شد!!!
من از خیلی چیزایی که دیگران میترسن نمی ترسم ولی با اینحال بازم بزرگترین نقطه ضعف منم ترسه!!!
من از پرنده نمیترسم اما از سوسک و مارمولک و ارتفاع میترسم. دیگه از هیچی نمی ترسم! من برای غلبه بر فوبی ارتفاع که کم کم داشت به از جوب رد شدنم میرسید رفتم به دلش. یه برنامه بود تو تلویزیون که میگفت تنها راه درمان فوبیا رو به رو شدن باهاشه! منم رفتم کوه اوایل اینقدرررر بد بود که تمام عضلاتم منقبض میشد دست و پام بیحس میشد شب 100 بار خواب پرت شدن میدیدم میپریدم از خواب. اما الان خوب شدم واقعنی. خیلی خیلی بهتر شدممم

خودمم مشکل دارم اصلا صفحه دسترسی باز نمیشههه:((
من خیلی اط پزنده میترم فزوخخ به اینم فکر کردم که باهاش روبرو شم!!! بدتر شد
یه چیز وحشتناک تر!!!!!!

فروغ چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:45

حالا چرا قایم شدی جواب نمیدی به ما؟

مننننن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تحت تعقیبمممممممممممم خخخخخخخخ
کجارو میگی؟؟؟؟

شیرین پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:54

چ اصراریه که ازشون نترسی یا باهاشون ارتبط برقرار کنی... بهتر پرنده ها منشا بیماریهای خطرناکی ان

آورین آورین این جوابی بود که دوست داشتم :)))

شیرین پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:54

رمز قبلی را میتونم داشته باشم عایا؟

اینو تایید نکن ههههههههههههه

بلههههههههه

رها پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 14:52 http://RAHA1200.BLOGFA.COM

منم ترسو ام زنبق می دونی از چی می ترسم از تاریکی از اینکه شب از خواب بلند بشم و کسی خونه نباشه یعنی می ترسما

ووووی رها منم از شب تنها بودن و تاریکی می ترسم خخخخخخخ

[ بدون نام ] یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 14:28

یه دکتر روانشناس میتونه مشکلت رو حل کنه دوست من و این مورد چیزی نیست که قابل درمان نباشه.

مرسی از راهنماییت خواننده بی نام :))

سما دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:40 http://eshghe1omid.blogfa.com

کجایی تو؟؟؟؟

هستم فقط سرم شلوغه

ستاره دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:33 http://derakhshesh3tare.blogfa.com

سلام... این ترس اصلا خوب نیست و باید دنبال درمانش باشی... چون پرنده همه جا هست و زیادم هست و چون پرواز می‌کنه نمی‌تونی کاری کنی که دور باشی ازش...
منم فوبیای گربه دارم اما قابل کنترله چرا که هر گز از جاهای پر گربه یا گربه خیز ردم نمی‌شم...
اما پرنده زیاده... حتما با روانشناس صحبت کن...

وووی ترس ازگربه هم خیلی بده مخصوصا که گربه ها دیگه از ادم نمیترسن و پر رو شدن

ستاره دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:34

واقعا ممنونم که به من رمز ندادی... قهرم

ستاره کوچولو شما چند سالته؟؟ قهر که کار خوبی نیست دخترم
عزیزم رمز همون قبلیه ست عوض نکردم که، نداری؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد