بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!
بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!

چیز کیک با طعم مهر برنجی

+یعنی خدا نکنه من به یه چی گیر بدم همه اطرافیانم کلافه میشن تا وقتی  بنده به وصال برسم و خیال جمیع راحت شه، الانم دو روزه گیر دادم به داشتن یک عدد مهر برنجی برای خودم!!

ولی خب  مغزم کاملا تعطیله

از عصر هر چی اتود زدم تا یه مهر واسه خودم طراحی کنم نشد که نشد!!!

تصمیم دارم یه مهر برنجی بدم واسه م درست کنن تا پایین کارام بزنم و یه مهر چوبی عین همونم در سایز بزرگتر برای کار های بزرگتر می خوام!

ولی مثله اینکه قسمت خلاقیت ذهنم خوابیده و تصمیم نداره بیدار شه، یعنی با همه فونت ها امتحان کردم از ثلث و کوفی بنایی بگیییییرید تااااااااااا فونت های مدرن، هر کاری میکنم جواب نمیده جانم زور که نیست.

در حال حاضر نمیخواد کوچکترین فعالیتی انجام بده و خسته کنه خودشو

امروز رفتم پارچه سفارش دادم و رنگ خریدم، تقریبا نصف قیمت تموم شد و الان کلی ذوق دارم و گذاشتم شون رو کانتر آشپزخونه که هی چشم بیفته بهشون و هی ذوق کنم:دی

کارام که زیاد شدن آدرس پبج شونو اینجا میزارم واسه هر کی که می خواد.

بعد الان عین بچه های کلاس اولی که شب قبل مدرسه کلی ذوق دارن منم شوق فردا رو دارم که کلی رنگ بازی کنم آخ جون:)


+دو روزی یا آب قطع میشه یا برق! یعنی نوبتی سر کارمون میزارن!

حالا تو این فراوانی برق و آب هوس چیز کیک کردم+ باقلوا استانبولی

چیز کیک و درست کردم بد نشد!! ولی باقلوا رو نه!!!!

راستش همسرم بیشتر خوشش اومد

ولی کم دردسر و راحت بود و برای وقتایی که مهمون دارید خیلی عالیه، دستورشو از اینجا برداشتم.

خوشگل و راحت و بی دردسر:)


+ راستییییییییییییی یک سوال کدبانوگری: جدیدنا کیک که درست میکنم تو فر خیلی خوبه و پف داره ولی همین که از تو فر در میارم چند مین بعد پفش میخوابه، کسی راه کاری بلده عایا؟؟؟


پ.ن:دلم میخواد به جای آب و برقی که قطع میشن وقت و بی وقت!!!! اینترنت مون قطع شه تا شاید که از اعتیاد بنده نسبت به این بلای خانما نسوز کاسته بشه و راحت شم!


نظرات 8 + ارسال نظر
سما دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:58 http://eshghe1omid.blogfa.com

من فکر می کنم این خصوصیت خوبیه که وقتی به یه چیزی که می خوایش گیر میدی چون اینقدر بهش فکر می کنی که بالاخره بدستش میاری. منم همینجوری ام. ولی اینجوری بودن یه خصوصیت بدی هم داره... وای به اون روزی که بهش نرسی... وااای...
من که نمی دونم قراره چیکار کنی ولی هرکاری کردی عکسشو بذار. منم عاشق رنگممممم ذوق کن عزیزم... به هرچیزی هم که سر ذوقت میاره نگاه کن...
والا منم از دست این بلای خانمان سوز نمی دونم چه خاکی تو سرم کنم. هزارتا کار هم دارم.

واسه من که خوبهه:)) ولی واسه بقیه دیوانه کننده ست : دی
من دارم خودمو کنترل میکنم
دقت کردی کمتر میام؟؟ :دی

سما دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:01 http://eshghe1omid.blogfa.com

من ازین چیزایی که پرسیدی و عکسشو گذاشتی هییییچی سر درنمیارم. فقط بلدم بخورمممم... البته تو خوردن هم اونقدرا ماهر نیستم. غلو کردمممم. 40 کیلو که بیشتر نیستم.

بله بله منم میشناسمت و واسه همین اصلا رو تو حساب نکردم :)))) :*

سما دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:03 http://eshghe1omid.blogfa.com

دلم آناناس خواست

نااااااااااااااازی:*

فرنوش دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:18

:)

این چیز کیکه رو درستش میکنم :*
ولی فعلا خامه و پنیر خامه ای نداریم :)

من که چند وقته هرچی کیک درست میکنم خوب نمیشه :(
قبلنا خوب بودن نمیدونم چشونه :)
وقتی پف کیک میخوابه آدم قیافش مثل خوده کیکه میشه :پی

خخخخخخخخخخخخ اون قیافه رو خوب اومدی خودمم دقیقا همون شکلی می شم خیلی باحالی خخخخخخ:))))

فروغ سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:59

من یه مهر برنجی دارم از شیراز خریدم عاشخشممممم
اما منکه مث تو طراح نبودممم
اسممو دادم آقای پیر خودش درست کرد

برات ایمیل زدم یادت باشه چک کنی

منم مهر برنجی میخواممممممممممممم:(((
فروخخخ عکس شو میفرستی واسه م ببینم؟؟؟؟
اوکی عزیزم حتما

ستاره سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:43 http://derakhshesh3tare.blogfa.com

چرا نمی‌شه نظر گذاشت پس؟

شد که

ستاره سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:43 http://derakhshesh3tare.blogfa.com

واااای نه... اگر نیای که ما خیلی دلمون می‌تنگه برات.
در مورد کیکت به اندازه 10 دقیقه بعد از پخت بزار توی فر خاموش بمونه و بعد درش بیار تا پفش نخوابه...
در مورد چیز کیک هم ممنون... آفرین که رنگ‌بازی می‌کنی جای منم خالی کنیا...
ما خونه‌مون وقتی برق قطع بشه، آبم قطع می‌شه، نمی‌دونم چرا؟

مرسی بابت راهکارت عزیزم:*
خب چون آب با پمپ میاد بالا وقتی برق قطع بشه پمپ هم از کارمیفته و بی آب میمونید:*

میم چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:34

اوه.مهر برنجی .چه ایده ی خلاقانه و خوبی.
میم حتی داشت به یکی از آنها فکر میکرد و بعد افسوس می خورد که دنیایش دیجیتالی شده . :(

آره میم دلم مهر برنجی میخواد ولی نمبدونم باید چه شکلی درش بیارم که قشنگ باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد