بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!
بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!

ذهنم جمعه بازاره:)


+همسرم برگشت با خبرای خوب:)

80% میشه گفت حله

حالا من موندم که تیکه های پازل زندگی مونو چه جوری بچینم که همه چی سر جای خودش قرار بگیره

سخته!!!

از طرفی هم همه چی بهم ریخته!!!!

کار من مشخص نیست!!

اصلا معلوم نیست با انتقالیم یا درخواست مرخصییک سالم موافقت بشه یا نه!!!

معلوم نیست همونی بشه که میخوایم

هیچی هیچی معلوم نیست

خودم یه حس عجیبی دارم با اینکه خیلی وقت بود که منتظرش بودیم!!! ولی یه جوری ام!!! هم خوشحالم هم نگران!

ترجیح میدم که بهش فکر نکنم! که سرم رو با چیزای دیگه گرم کنم!

اینه که افتادم به جونه خونه

همه چی و هزار بار مرتب و تمیز کردم، در حال حاضر خونه مون داره برق میرنه:)


+هوا ابری و بارونیه و کمی هم سرده!!!

پشت پنجره نشستم و دارم تایپ میکنم، شاید که ذهنم یه ذره آروم بشه، خوشحالم خدایا ممنونم، ولی این استرس و کجا جا بدم؟


+منتظرم همسرم بیاد تا بریم تشک برقی بخریم

نوشته هامم مثه ذهنم آشفته ن:(


+این روزا باید یه برنامه درست و حسابی واسه خودم بریزم، یه شوی لباس کودک آذر ماهه و میخوام یه سری کار بفرستم، باید سفارش رنگ و پارچه بدم، خیلی کار دارم ولی ساکن واستادم بدون کوچکترین حرکتی!


+ دیروز از اداره تماس گرفتن مثه اینکه جایگزین پیدا شده ولی مشخص نیست که با انتقالی موافقت میکنن یا نه!!!!

همچنان معلق موندم، سه ساله که به وعده فقط همین یه ماه و برو  ماهه بعد منتقلی!!! دارم میرم خسته م خیلی خسته... ولی خوشحالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم برای همسرم خیلی خوشحالم


+یعنی من عاشقه 30 ام هر ماهم که حسابمو چک میکنم و نیشم تا بناگوش باز میشه:دی

نظرات 8 + ارسال نظر
آواز پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:42 http://radepayezendegi.persianblog.ir

َشک ندارم که بهترین اتفاق براتون میافته و بهترین تصمیم ها رو میگیرید ...
بارون؟؟؟؟؟؟؟؟ آخ دلم خواست

ممنون عزیزم:)
آرههه بارون:)

آدم جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:40 http://33years2.blogfa.com/

داغی یک آدم از هوس نیست
از وجود حوا هست و نه هوا

درموندگی چی؟

فرنوش جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:53

:بوس و بغل و عشق و محبت :دی

یعنی من عاشق توام با این کامنتایی که پشت شون یه عالمه مهربونی و شیطنته:***

فریناز جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 http://delhayebarany.blogsky.com

این وقت سال و بارون؟؟؟

خوش به حالتون هرجایی که هستین

چقد دلم واسه بارون تنگ شده...

ایشالله درست می شه کارتون

سلام زنبق عزیز

سلام فریناز عزیز:)) منم عاشقه زنبققم!!زنبق بنفش:)
آره عصری بارون زد و هوا کلی خنک شد

فروغ شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:37

سلاممممم

خداروشکر

نگران کارت نباش تجربه نشون داده همیشه اگه نشه یکی بهترش جور میشه

سلام فروخخخخم
مرسی ایشالا همینطوری که میگی بشه:***

فروغ شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:59

یه سوال دیگه
تشک برقی به چه دردی میخوره؟؟؟

فروخخخخخخخخخ در ایام خاصی از ماه تشک برقی معجزه میکنه

ستاره شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:00 http://derakhshesh3tare.blogfa.com

ایشالله هر چی بشه خیر باشه... ایشالله با انتقالی‌تم زودی موافقت بشه ... حالا کجا قراره برید؟
راستی خوش به حالت که خونه‌تون داره برق می‌زنه... خونه من که واویلاییه ... اصلا حوصله ندارم تمیزش کنم... از طرفی دلمم زده... دلم می‌خواد خونه‌مون رو عوض کنم اما 30 تومن پول می‌خواد که نداریم فعلا...

ممنون عزیزم:)
میدونی وقتی بهش فکر میکنی که پاشم خونه رو تمیز کنم سخته اگه بدون یاداوری به خودت تفریحی شروع کنی به جمع و جور کردن خونه ت تمیز میشه و نیازی به حس و حالم نداره:)

سما شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:42 http://eshghe1omid.blogfa.com

آقا من که درست حسابی نفهمیدم چی نوشتی! فقط فهمیدم هم خوشحالی هم نگران.
بخاطر خبرای خوب همسرت خیییلی خوشحال شدم عزیزمممم . واسه پست قبلی ت که خیلی نگران بودی خیلی دعا کردم. بازم دعا می کنم ایشالا این یکی دومورد آخری هم حل میشه.

خخخخ اسنقد که پراکنده نوشتمم حخخخ داری جانم حخ داری
مرسی عزیزمممممممممم :*********

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد