بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!
بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!

شنبه صبح 23 خ ر د ا د ه ش تا د و ه ش ت ه

جهت جلوگیری از ایجاد دردسر ادامه مطلب لدفن:)

  

نشستیم تو حیاط زیر درخت انگور و هندونه میخوریم و نظرمیدیم که کی رای میاره کی به دوره دوم میرسه...

نا خوداگاه یاد 4 سال پیش میفتم اونهمه شوق و ذوق امید به آینده که در کمتر از چند ساعت دود شدن و رفتن هوا

صبح که شد همه تو بهت و ناباوری بودن و به قدری حجم این شوک عظیم و غیر قابل باور بود که همه هنگ کرده بودن

بهشون میگم زیاد دل خوش نکنید که حس و حال تون تا صبح شنبه است

شنبه صبح که برسه همه چی تموم شده، ما پوست کلفت شدیم

باید عادت کنیم به امید بستن و نرسیدن

شنبه صبح 23 خرداد هشتاد و هشته


ستاد مرکزی ر*و*ح*ا*ن*ی سر خیابونه ماست از بعد از ظهر ماشین های نیروی انتظامی سرخیابون و بستن و نمیزارن کسی وارد خیابون بشه

نظرات 8 + ارسال نظر
سما چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:29 http://eshghe1omid.blogfa.com

روزای خیلی بدی بود فرررر

خوب از وضعیت ستاد سر خیابونتون معلومه چی می خواد پیش بیاد. هرچند من از خدامه رای بیاره.

تارریخ تکرار میشه من مطمئنم:(

میم جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:28

میم موافق است.امید بستن و نرسیدن.
و می دانی این فراموشی بیشتر از همه چیز رنج آور است.

مثه اینکه به فراموشی هم داریم عادت میکنیم
عادت!!عادته لعنتی

ستاره دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:27 http://derakhshesh3tare.blogfa.com

چرا وقتی کاندیداتون رای نیاورد این همه اون روزها رو روزهای بدی می‌دونید؟
روحانی کاندیدای من نبود و بهش هم رای ندادم و دوست هم نداشتم رای بیاره ولی وقتی آورد، به عنوان رئیس جمهور کشورم قبولش کردم... چرا شما 4 سال پیش رئیس‌جمهور رو قبول نکردید؟ واقعا برام سواله؟ بر اساس چه مدارکی گفتید که اون رئیس جمهور با تقلب رای آورده و این یکی بر اساس رای مردم؟
چرا مخالفان روحانی، یعنی اون 17 میلیونی که بهش رای ندادن، نمی‌گن که تقلب شده؟؟؟ این همه چرا این روزها روی ذهنم داره راه می‌ره و غمگینم کرده و نا امید ... نا امیدم کرده از مردم کشورم....

ستاره جونم من که تو این پستم حرفی از تقلب نزده بودم!!!!!! نمیدونم تقلب و از کجای این پست کشیدی بیرون ولی خب حالا که این حرف تو تو پست من لابلای کلماتم جا میدی باید بگم:
همه میدونن دفعه قبل تقلب شده بود چون: مشارکت مردم خیلی بیشتر بود و اون عده ی خیلی زیادی که امسال نیومدن رای بدن اون دوره همه به میرحسین رای داده بودن. این که واضحه هیچ
2- ساعت 10 شب که هنوز مردم تو حوزه ها بودن رجا نیوز تبریک گفت به آقای احمدی نژاد
3- ساعت اخذ رای برخلاف تمام طول تاریخ انتخابات ایران در حوزه های شلوغ و مهم تمدید نشد. طبق قانون تا هرساعتی که طول بکشه اگر کسی تو حوزه حضور داشته باشه باید ازش رای بگیرن بعد درو ببندن اما اینا ساعت 9 شب درارو بستن و ملت تو صف هاج و واج موندن
4- آمار آرا ساعت 2 شب و آمار قطعی 8 صبح اعلام شد!!!!
5- در مراحل اولیه ای که اعلام میکردن آمارو هیچچچچ رای باطله ای وجود نداشت!!!!
6- آرائ باطله یهو تو دو مرحله آخر ظهور کرد
7- رای های یک کاندیدا در هر مرحله کمتر شد!!!
8- رای های بعضی از صندوقها صهفر اعلام شد!
9- نماینده های ناظر کروبی و میرحسین از حوزه ها اخراج شدن و روزهای بعد هم دستگیر و زندانی شدن
10- وزیر کشور بعد از جلسه با آقای الهام ساعت 12 شب وزارت کشور رو ترک کرد و دیگه پیداش نشد!
11- به ستاد میرحسین همون شب حمله کردند و تمام صورتجلسه های ارسالی رو بردن
بازم بگم؟؟؟

ستاره دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:36 http://derakhshesh3tare.blogfa.com

اینا رو من و یا هر کس دیگه بر اساس چه مدرک مستندی قبول باید بکنیم... من خودم ناظر بودم... امسال هم بودم که نصفه و نیمه رفتم... امسال ساعت 2 شب رای همه صندوق‌ها تمام شد و صورت جلسه شد و فرستاده شد...
و رای روحانی از همون ساعتای اول صبح مشخص شد اما اعلام شده بودکه رای رو کم‌کم اعلام کنند که مردم نریزند توی خیابون و شلوغ و پلوغ نشه ...چرا که ترس درگیری بین موافقان و مخالفان روحانی می‌رفت... وگرنه از همون صبح رای ‌ها مشخص بود...
در مورد موارد دیگر از جمله اخراج ناظرهای کروبی و میرحسین در 30 شعبه‌ای که بنده در تهران حضور داشتم تا لحظه آخر ناظر تمام کاندیداها بودند و کسی بیرونشون نکرد...

عزیزم تو ناظر یک صندوق بودی، دوره قبل هم همینطور یوده
پس مشاهدات رو به تمامی صندوق ها و وزارت کشور تعمیم نده
ضمن اینکه اگر هم ساعت های اول صبح نتایج انتخابات مشخص می شد هیچ درگیری رخ نمیداد چون به جز معدود افرادی که طرفدار آقای احمدی نژاد بودند(جلیلی) طرفداران بقیه کاندیدا ها عملا هیچ مشکلی با روحانی نداشتند که بخواهند درگیری ایجاد کنند
و فکز نمیکنم بحث در این مورد فایده ای داشته باشه چون نه من میتونم تو رو قانع کنم نه تو میتونی عزیزم
همون طور که 4 ساله این قضیه حل نشده و کسی قانع نشده!!!
حالا تو هم خوشحال باش چون تو هم ایرانی هستی:*

[ بدون نام ] دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:47

من خوشحالم که امسال بی درد سر بود اوضاع... چون 4 سال پیش خیلی اتفاقات بدی افتاد و خیلی‌ها بی‌گناه مردند... چه اینوری‌ها و چه اونوری‌ها...
خوشحالم که تو خوشحالی... خوشحالم که همه به آینده پر امید، دل بستیم و شادیم... خوشحالم... فقط کسلم از اینکه 4 سال پیش از خیلی‌ها حق شادی کردن گرفته شد و امسال همه دست دوستی به این رئیس جمهور دادند و پذیرفتنش...

ستاره تویی دیگه؟
عزیزم به این فک کن که سری قبل هم اگه رای ها شمرده میشد!!!!! همه خوشحال بودند
جریانه همون باره کجه...

ستاره دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:00 http://derakhshesh3tare.blogfa.com

آره عزیزم منم... چرا هی من باید روی هر نظر اسممو بنویسم... هی ذخیره مشخصات رو هم می‌زنما... دیگه اعصاب مصاب برامون نزاشته این وبلاگاااااااا
راستی از نظر من که بار کجی در کار نبوده و تقلبی هم نبود... شاید تخلف در نحوه جمع‌کردن آراء توسط سیب‌زمینی و تراول و سهام عدالت رو بشه بیشتر به دوره قبل نسبت داد... اما تقلب نه...

جانم اعصابتوکنترل کن:))))))
از نظرمن هم این بحث تمام شده ست :))))))

فروغ ;) سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:10

برای کسانی که در روشنایی روز آفتاب را انکار کنند افروختن چراغ بی فایده ست...

که همین جواب یه نظزم برای همیشه و همه چی کافی بود!!!

معصومه جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:08 http://www.escape1981.blogsky.com

خب ستاره خانم میدونی وقتی جمعیت زیادی ناگهان دم از تقلب می زنند و خیل زیادی از جمعیت هاج و واج می شوند این جاست که میگن تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها.

4 ساله نه اینوری ها قانع شدن و نه اونوری ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد