بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!
بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!

منم برم قشم عالی میشه

این روزا روزای در هم و قاطی پاتی و شلوغی هستند

سه تا پیشنهاد کاری از سه نقطه مختلف و دور کشور!!!!

سبک سنگین کردن و فاکتور گرفتن و تصمیم گرفتن این روزا حجم عظیمی از انرژی مونو میگیره

واسه مون انرژی بفرستید و یا دعا کنید که بهترین رو انتخاب کنیم ممنونم:* :)


حال و هوای 4 سال پیش کجا و الالن کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مناظرات واقعان مسخره و تاسف بار بودن!!!!!!


نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:04

دلت میاااد ؟؟؟؟ من که کلی دو روزه خندیدم از دستشون :))))))

عزیسزم امیدوارم بهترینها برات پیش میاد . با همسرت سبک سنگین کنید ببینید کدومش به نفعتونه و در عین حال زندگی رو سخت نکنه

واقعا تاسف آروه!!!! فک کن مکلت میفته دست کیااا
ممنون عزیزم:*

فرنوش شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:28

ایشالا بهترین تصمیمو بگیرید

مرسی عزیزمممم ولی خیلی سختههههههههه:((((((

سما یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 http://eshghe1omid.blogfa.com

قشمممم؟؟ دمپخت میشیااا. شما همیشه تو سرما بودین اون آب و هوا شکنجه تون می کنه.
ایشالا هر چی خیره...

اره دیگه وقتی همسرم بین شمال و غرب و شرق گیر کرده منم برم جنوب که چهار جهت اصلی تکمیل شه دیگه

سما یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:05 http://eshghe1omid.blogfa.com

آها ازین نظرررر...
الهی بمیرمممم... چقد سختتت...

خدا نکنه عزیز دلم:***

ستاره دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:25 http://derakhshesh3tare.blogfa.com

یعنی با همسرت می‌خواین توی دو جای مختلف کشور کار کنید... این که خیلی بده... دوری از هم...
به نظرم هر جا هستید با هم باشید... من که شمال کشور رو همیشه ترجیح می‌دم

دیگه چاره چیه؟

فروغ ;) سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:20

بیا بریم کیش از قشم بهتره :)))) من آرزومه کیش زندگی کنم

بریممممممم کیش قبوله:)) واسه ما که دیگه مهم نیست دور باشیممم قشم و کیش فرقی نداره بریم کیش بیشترم خوش میگذره خخخخخخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد