بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!
بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!

معذرت خواهی چه فایده ای داره؟

وفتی ناراحت شدن و ناراحت کردن من ارزشی نداشته باشه

خوشحال کردن و خوب بودنش هم برای من ارزشی نداره

کاش یک جایی بود که میشد تنها و آرام رفت و دیگه بر نگشت

دلم برای خودم و روحم می سوزه

دلم میخواد خودمو بغل کنم و بهش بگم که اگه ناراحتت میکنن من هستم تا همیشه تو قوی باش!!!!

این روزا ناراحتم خیلی ناراحت

این روزا روزایی نیستن که من همیشه بهشون فکر میکردم و واسه شون برنامه ریزی میکردم:(

نظرات 5 + ارسال نظر
سما دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:37 http://eshghe1omid.blogfa.com

الهی... عزیزم...
معذرت خواهی فقط زمانی فایده داره که دوباره اشتباهشو تکرار نکنه و دوباره باعث ناراحتیت نشه. که این هم فقط با گذر زمان ممکنه.
فرررر ناراحت نباش. من بدتر از اینم کشیدم. من فحش و بد و بیراهم شنیدم ولی بعدش معذرت خواهی ندیدم. فکر نمی کنم تو فحش شنیده باشی. تازه معذرت خواهی هم که کرده.
هعیییی یاد جهنمی افتادم که یه زمانی توش بودم...

چی بگمممممم کاش همیشه همه چی خوب بودددد
ما دعوا نکردیم خداروشکر
فقط دلم شکسته:(

فرنوش دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:43

:( چیکار میشه کرد

نه آیکون بوس داری نه بغل داری این چه وضعیه

آیکون کتک زدن هم نیست که غصه میخوری کتکت بزنم حداقل

تو فرنوش مهربون خودمی:*******

ستاره شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 http://derakhshesh3tare.blogfa.com

ای بابا... چه روزگاری شده... امیدوارم هر چه زودتر این حس بد تمام بشه...

ممنون عزیزم:)

آواز شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:07 http://radepayezendegi.persianblog.ir

میدونم
آدم دلش میخواد اونقده عزیز باشه
که عین تو فیلمها
عین تو کتابها
به آدم بگن یه قطره اشکت دنیام رو ویروون میکنه
والا من که تو این مدت سیل راه انداختم و دنیای همه سر جاشه
فک کنم تو کامنت های بالا یادم رفت اسمم رو بزارم

اینا فقط واسه تو فیلما و کتاباست:)

فروغ ;) سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:26

معذرت خواهی خیلی مفیده فرفر!
معذرت میخوام یعنی ببین جون مادرم ناراحت شدنت برام مهمه اما خودمم همچین وضع بهتری ندارم جون مادرت بیخیال شو بذار ببینم چه گلی دارم به سرم میگیرم

یه وقتایی فایده نداره فروغ:((( یه وقتایی که دیگه عادت کنی به معذرت خواستناش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد