بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!
بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!

!!!!!

عصر من بودم و  پیاده روی تو خیابون خلوت پر از چنارای بلند  و فکرای مختلف!

 من بودم که بزرگ شده بودم و در یک لحظه همه مراحل زندگیم جلو چشم رژه دادن و گذشتن!!!

برگشتم به گذشته!

من بودم من و مینو جون مربی مهدکودکم و آَش رشته هایی که به زور به خوردم میداد ومیخوابوندم تا مامانم بیاد و ببرتم

منه محصل!!! کمی جلوتر منه دانشجو

منو دوری از خانواده من در نقش هم خونه ایی و هم خوابگاهی!!!

منو سختی های دوری از شهر وخانواده

به عبارتی منه نیمچه مستقل با تجربه های جدید و ناشناخته

کمی بعدتر منم و یک تصمیم بزرگ ولی پر از عشق که نتیجه ش مییشه ازدواج زود هنگامم

و بازهم من!!!  من در استانه شروع زندگی مشترک و فصل جدید از زندگی

 وحالا من مسیر زندگی مو پیدا کردم و زندگی مو دارم سر کار میرم من در نقش یک همسرمم در نقش خواهر در نقش همکار و بیشتر از قبل مستقل شدم!!!

ولی یه چی تو زندگیم کم دارم:((

من هدف کم دارم

من هدفی ندارم

خیلی بده خیلی


نظرات 6 + ارسال نظر
سما شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:32 http://eshghe1omid.blogfa.com

منم خسته م... خسته... تنها... بی حوصله...
من دلم خیلی چیزا می خوادددد... من این روزا دلم کسی رو می خواست ولی ظاهرا اون نمی خواست...

هیییییییییییی هییییییییییی

ستاره دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:50 http://derakhshesh3tare.blogfa.com

مگه می‌شه هدفی نداشته باشی؟؟؟ نه حتما هدفی داری اما نمی‌تونی به این نتیجه برسی که واقعا هدفه یا نه؟ اگر هدف نداشتی نمی‌تونستی حرکت کنی، مستقل بشی، نقش داشته باشی...

چی بگم؟؟ خب اگه هست که من باید بدونم!!!!!!!

سما دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:01 http://eshghe1omid.blogfa.com

چشممان به کامنت تایید نشده مان خشک شدددددد

عزیزمممم:********

سما دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:50 http://eshghe1omid.blogfa.com

فررررر من می خوام برات خصوصی بذارم ولی اینجا که خصوصی ندارههههه چیکار کنم؟؟؟

عزیزم اگه بنویسی که خصوصیه من تائیدش نمیکنم ولی همون تماس با من هم خوبههههه خوندمش:))
از دست تو که حرفت حرف دل خودمم بود!!!!!!!!
میام جواب تومیدم:))))

سما دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:06 http://eshghe1omid.blogfa.com

من یه پیام تو قسمت "تماس با من" برات نوشتم. دیگه نمی دونم این پیامه کجا میره!!
خودت بگرد پیداش کن!

خوندم و لذت برم که حرف دل خودم بود:******

فرنوش سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:52

آخ خدای من
منم هدفی ندارم. همین امروز داشتم توی دلم میگفتم مثل آدمایی شدم که عمرشونو کردنو دیگه هیچی نمیخوان :(

من مثه آدمایی شدم که فقط روزاشونو میگذرونن و عمر و فقط گذروندن زندگی نکردن!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد