بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!
بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!

من

حوصله م سر رفته

هوا همچنان سرده

روزها در انتظار اون خبر خوب و بده می گذرن

تعطیلات من تقریبا شروع شده

من جدیدنا بیشتر به جنبه های خوبه خبره فکر میکنم

من این روزها دلم میخواد زندگی مو بیشتر و بیشتر شبیه زندگی کنم

من دلم میخواد برم بیرون ولی همسرم میگه بارون می باره:(

من دوست ندارم انقدر از خود واقعیم دور بشم

من خیلی چیزا رو دوست ندارم ولی هستن و خیلی چیزا رو دوست دارم ونیستن!!!

من دلم یه مسافرت میخواد

من دلم یه چیز خوب میخواد که خودمم نمیدونم چیه

من خسته م :(

من از رنگ کرم قهوه ای خونه م زده شدم:( 1 و 2    


نظرات 10 + ارسال نظر
فرنوش شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:53

مرسی عزیزم:*
بیا اینجا مسافرت، هوا گرمه، بارونم نمیاد، منم که تعطیلم، میریم بیرون:)

+ازون تابلو خوشگلات بکش با یه رنگ خوشگل :)

فرنوشی مهربونم بوووووووووووس اره انقدر دوست دارم بیام اونورااااااااااااااااا

فرنوش شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:05

قربونت برم اگه بیای اینجا خیلی خوشحال میشم

عزیز دلمممممممممم

فرنوش شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:12

چه خونه آرووووومی داری عزیزم :*
هنوز یکی از عکسها دانلود نشده ولی نمیدونم چرا:(
مثلا چند تا کوسن رنگی شاید دلتو باز کنه یا مثلا عوض کردن پرده :)
ولی همینجوری هم خیلی خوشکل و ناز و آروووووومه عزیزمم :**
فرنوووووووووووشی مرتب :دی (نمیشد نگم فرنوشی:دی لازم بود :دی )

اونقدرام که میگیخوب و آروم نیست
اره راست میگی کوسن هم خوبههههههههه
خخخخخخخخخخخخ اکشال نداره

آواز شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:16 http://radepayezendegi.persianblog.ir

دیوونه شدی؟اتفاقاً خیلیییییی مبل هات خوشگله

پیشنهادم بهت اینه :

بده کوسن هات رو روکشش رو عوض کنن - یه پارچه گل دار زمینه کرم که گلهای فیروزه ای یا سرخابی داره !
جای تابلویی که بالای مبلهاست مناسب نیست
یه تابلو که طرحش افقی باشه و رنگ های شاد با توجه به انتخاب رنگ کوسن هات پیدا کن و تو فاصله نزدیکی بالای مبلها نصب کن که دیوار خالی رو پوشش بده در عین ها هماهنگ با جای مبلها باشه

حتی میتونی طرحی که خودت دوست داشته باشی بدی تو حالت سه تکه مربع برات بزنن رو شاسی
واااااااای خودم دلم خواست
در کل خونه خیلیییییییییییی دلنشینی داری . کوفتت نشه حال به این بزرگی
خب از باقیش هم عکس میزاشتی

خب باید جواب اینو تیکه تیکه بدم :))
1قبلاااااا آبی فیروزه ایی رو با این ترکیب رنگ داشتممم سرخابی هم که میگی خوبه پرتغالی هم دوست دارم
2 اون تابلوده که بالاب مبلاست علت داره اونجاقبلا میز تی وی بود این تالوئه میفتاد وسط دیوار بعد که تغببر چیدمان رخ داد ما هم گشاد دیگه تغییرب در جای تابلوانجام ندادیم
اره آوازززز چنداتا کار وخودم کشیدم و زدم به دیوارااا تا یه ذره بهتر شد قبلا که فقط کرم و قهوه ایی میدیدم حالا اگه حال داشتم عکس کارامومیزارم
3 ممنونممممم از اطفی که داری کوفتم میشه چون خونه مون مهمون خورش خوبه ماشالا هر ورز مهمون داریم
4 اخه باقیش نامرتبه هر وقت مرتب شد عکسی میزارم واسه ت

آواز شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:17 http://radepayezendegi.persianblog.ir

راستییییی میز TV و اون چراغ پاییزیت خیلیییییییی خوشگله

قابل شما رو نداره
راستییییییییی مرسی بابت پیشنهادات سازنده

ستاره یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:00 http://derakhshesh3tare.blogfa.com

وااای چه خونه خوشکلی... می‌دونم چه حسی داری... با اینکه خونه به این خوشکلی داری امال حس می‌کنی وسایلت یا رنگ مبل‌ها دلت رو زده... البته چون پارکت خونه هم کرم قهوه‌ایه این بیشتر دلت رو می‌زنه... پیشنهاد من اینکه که یه چیزی در ره رنگ متفاوت و متضاد به فضای خونه اضافه کن...
مثل یه گلدون با گل‌هایی با رنگ‌های شاد... نارنجی، قرمز، زرد و ترکیبی از رنگ‌های زیبا و شاد... این می‌تونه خیلی توی روحیه‌ات تأثیر بزاره...
یا از مجسمه‌های سفید رنگ برای اون میز گرد کوچیک خونه استفاده کن... و یا اینکه توی باکس‌های پنل میز تلویزیون، از وسایل تزئینی که رنگ قهوه‌ای ندارن استفاده کن... یه کم تغییر رنگ در چیزهای جزئی کلی بهت آرامش می‌ده...
حتی اگر بودجه اجازه می‌ده، به نظر من پرده خونه رو عوض کن و از پرده‌های گل‌دار با مدل‌های اروپایی که امروزه خیلی روی بورسه استفاده کن... یه پرده گل‌دار خیلی زیبا با زمینه روشن و گل‌هایی ترکیب از زرشکی و قهوه‌ای...
البته بنده هیچ تجربه تحصیلی در زمینه دکوراسیون ندارم اما اگر من جای تو بودم این کار رو می‌کردم...
مبل‌های خیلی خیلی شیکی داری... ضمن اینکه می‌تونی رنگ کوسن‌ها رو هم روشن کنی...

ارهههههههههههه ستاره دلمو زدههه چند سالههه
از همون موقع که خریدم و تو خونه چیدمشون دلمو زدن
قابل تو رو ندارن مبلا عزیزم:*
رو پرده هم میشه فکر کرد خودم به پرده های نارنجی فکر کرده بودممم
زرشکی هم که میگی بد نیست خوبهههه
مرسیی از پیشنهادت:*

tapoo یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 17:14 http://TAPOOLY.BLOGFA.COM

سرده ؟؟ شوخی میکنی ؟؟ البته اونجا که تو هستی فک نکنم خیلی تابستون داشته باشه .. خوش به حالت عزیزم ما که کولر هامون روشنه .. حالش را ببر
عکسها رو نتونستم ببینم فک کنم رمز میخواد

تابستون که داریمممم یعنی یه چیزی حدود 45 روزهوا به طرز وحستناکی گرمو غیر قابل تحمل میشه هوای گرم و شرجی!!!!!!!
رمزو گذاشتم واسه عزیزم

tapoo دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 00:52 http://TAPOOLY.BLOGFA.COM

عزیزم چه خونه تمیز و خوشگلی داری ... واقعا خوش سلیقه هستی فک میکنم هنر توی تو ذاتی هست دختر ..
تحسینت میکنم خیلی گرم و آروم به نظر میرسه ..
البته همه این حس رو بعد از یه مدت به خونشون پیدا میکنن حس یکنواختی رو میگم ... ولی وسایلت خیلی نو و شیک و تمیز هم به نظر میرسه اگه کهنه شده بود یا به هم نمیومد حتما تشویقت میکردم که تغییر سبک بدی ولی الان همه چیز عااالیه ...

تپو جونم اونقدرام که میگی دیگه نیست عزیزم:***
تو لطف داری
تو که ماشالا خودت آخر سلیقه و ذوقی:*

سما دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 http://eshghe1omid.blogfa.com

دختر نمی دونستم هنوزم می نویسییییییی
وگرنه می اومدم اینوراااااا
کجا بودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آرههههههههه خیلی زیاد نمینوشتم هر از گاهی بود الان چند روزه دوباره حسش برگشته:****

سما دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:36 http://eshghe1omid.blogfa.com

خوب حس نوشتن نداشتی. حس خوندن وبلاگ ما هم نداشتی؟ اونوقت اگه دوباره این حسه بره چی؟

من میخوندمت:(( خو وقتی حس نوشتن نباشه حس کامنت گذاشتنم نیس دیگه:((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد