بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!
بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!

حال همه ما خوب است اما تو باور مکن!

این روزا هیچ چیز سر جای خودش نیست

همه چی گم شده

همه چی بهم ریخته ست

برنامه زندگی مون بهم ریخته

آرامش پدر مادرم گم شده

مدت هاست که نگرانی تو دل من و خانواده عزیزم خونه کرده و جمله آخرش چی میشه رو لبامون نشسته


پ.ن:ربطی به زندگی خودم نداره این نگرانی ها

پ.ن2: من و همسرم منتظر یه خبریم یه خبری که هم خوبه و عالیه و برای من یک ذره خیلی کوچک فقط خیلی کوچک ناراحت کننده خواهد بود باشد که نتیجه اش همسرم را خوشحال کند

نظرات 1 + ارسال نظر
tapoo دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 20:25 http://TAPOOLY.BLOGFA.COM

عزیزم کجا بودی ؟؟ نمیدونی چه قدر خوشحال و دلگرم شدم وقتی کامنتت رو دیدم که این همه مدت منو میخوندی
فر... عزیزم ... همیشه به فکرت بودم حتی لینکت رو هم حذف نکردم ..
این روزها انگار زیاد روبراه نیستی
دوست خوب و قدیمی من به یادت بوده و هستم و برات از صمیم قلب دعا میکنم ...

عزیزممممممم:*****
منم همینطورررررر واسه ت یه عالمه چیزای خوب آرزو میکنمممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد