بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!
بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!

خانه دوست کجاست؟

دلم دوست میخواد

دوستیکه بتونم باهاش برم بیرون و قدم بزنم و حرف بزنم

از حرفام خسته نشه پاهاش درد نگیره

دوستی که وقتی هوس میکنم مهمون داشته باشم زنگ بزنم بهش و بیاد و باهم چای و کلوچه تازه بخوریم

دوستی که یهو بی برنامه اس ام اس بزنه و ازم بخواد باهاش برم بیرون

دوستی که باهام بیاد شهر کتاب و یک عالمه بین قفسه های کتاب بگردیم و غر غر نکنه به جونم:)

دلم از اون جنس حرفا میخواد که فقط به یه دوست میشه گفت شون

دلم یه دوست میخواد که وقتی بال بال میرنم یکی با من بیاد بریم سینما مشتاق تر از خودم باشه..

دلم یه دوست میخواد...

اره من خیلی وقته دلم یه دوست میخواد ازجنس خودم...

حیف که همه دوستام کیلومتر ها ازم فاصله دارن:(

نظرات 4 + ارسال نظر
مجتبی جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:13 http://www.pa2ogh.blogsky.com/

دوتا قطب هم نام دافع میشن

rasta شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:09 http://joojeh_maman.niniweblog.com/

سلام عزیزم ، خیلی خوشحالم از آشناییت ای کاش زودتر علام حضور میکردی تا زودتر باهات آشنا میشدم ،
تمام نوشته هات رو ( به غیر از رمز دارها) تا الان خوندم ، تنها چیزی که ازت فهمیدم اینه که خیلی رو راستی و متاهل هم هستی ، خیلی از افرادی مثل شما خوشم میاد ، خیلی دوست دارم که رمزت رو هم داشته باشم البته اگه مایل باشی ، دوست دارم که بیشتر باهم آشنا بشیم ، مثلا اینکه چند سالته و اهل کجایی و چیکار میکنی و....
البته بد برداشت نکن، فضول نیستم اما دوست دارم که طرفم رو بشناسم ، رمز رو هم با کمال میل میدم:*
خصوصی داری

سلام عزیزم خصوصی تو دیدم :)
رمز و واسه ت حصوصی میزارم:*

سما دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:38 http://eshghe1omid.blogfa.com

ما نیز...

تو که دوست داری اونجاااااا
این منم که همه دوستام نزیدکه شمان:((

فروغ ;) سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:51

منم بی دوست شدم. همه ی همه ی دوستام یا شوور کردن و ترجیح دادن با دخترای مجرد نچرخن :(
یا رفتن ازین مملکت و آواره ی غربت شدن.
همش الان از بیکسی وابسته تر و وابسته تر میشم به شازده،‌جاییکه نیاد نمیرم جاییم که نخواد بیاد میگه با دوستات برو اما کوش خوب کو دوست؟

دوست یه وقتایی خیلی لازمه فلووووغم، منم هر چی دوست دارممم هزار کبلومتر از هم فاصله داریم:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد