بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!
بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!

آرامش

زندگی این نیست که من و تو بابت مسائل کاری مون حرص بخوریم

این نیست که روزامونو سر انتقالی و نتیجه نگرفتن و دویدن و نرسیدن بگذرونیم

شاهد بی عدالتی بودن هم نیست

قسط های سر ماه و حقوق عقب افتاده و گرونی هم نیست!!!!

زندگی یعنی همینکه من و تو با هم خوشبختیم

یعنی این که هدف مون مشخصه

همینه که با یه لیوان چایی آروم بشیم و از پشت شیشه برف و تماشا و کنیم و بعد بدون زنجیر چرخ واسه هیجان و دیوونه بازی بریم تو خیابون و سر بخوریم و برگردیم خونه:))

گور بابای کار و انتقالی و استرس و حقوق و گرونی




نظرات 4 + ارسال نظر
محمد اقا شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 21:26 http://royan4@yahoo.com

اره بابا گور بابای همه چی..... ادم تو این دوره زمونه خودشه به دیونگی نزنه چکار کنه... به قول یکی از دوستان دیونه میشه

ای روزا تنها راه داشتن ارامش گئل زدنه خودمونه چاره ایی جز این نیست:)

فرنوش چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 18:34

زندگی این نیست که ناراحت باشی چرا اربعین افتاده پنج شنبه!
زندگی اینه که خوشحال باشی شنبه دو هفته دیگه تعطیله :دی

:))) ولی منی که 5 شنبه تا شنبه تعطیلمم ناراحتم که تعطیلیا افتادن شنبه:)))))))

Lo دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 18:53

وای واقعا زندگی همینه..
پست جدیدمو ببین واسه توئه..
اینجا کامنت خصوصی نمیشه داد نه؟
آیکونای اینجا چرا خوشگل نیست.. داشتم دنبال بوسش میگشتم نداشت خیلی وول وول میخورن ها ها:))
خیلی خوشحالم.. دلم میخواد هی خوشحالی کنم.. کلیییییییییییییییی بوس و بغل از راه دووووووووووووووور

عزیزمممممم :******** مرسی دختر مهربون خوش قلب:** دوستدارممم خیلییییییییی آیکونای بلاگ اسکای زشتنننن :)))))
خصوصی که بخوای بزاری بنویسی خصوصیه تائید نمیشهههه :**

آواز پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 http://radepayezendegi.persianblog.ir

والا به خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد