بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!
بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!

تلختر از همیشه

لعنت به این زندگی!!!

4 سال کافی نیست برای شناختت؟؟

چرا هر سری باید به اخلاق گند جدید روبشه؟

قلبم درد میگیره و دیگه توانی واسه تحمل ندارم

اندکی درک متقابل

اندکی تحمل

اندکی خویشتنداری

و اندکی گذشت

همه چی رو حل میکنه باورکن


پ.ن: دلم میخواد  الان در نقش دختر خانواده باشم

تو خونه پر از آرامش پدری رها از دغدغه ها و مسئولیت ها و تنش ها

مثل همون موقع هایی که مادرم کوچکترین مشکلاتم و حل میکرد

نظرات 5 + ارسال نظر
ماندانا شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 00:00 http://www.bia2pool.tk

سلام
خوب بود
مرسی

سما شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:25

ای دخترِ بدِ رمز گم کن!
بهت اس ام اس میدم. خصوصی که نداره وبلاگت!

عزیزم اگه بنویسی خصوصی من تائیدش نمیکنم
مرسی بابت رمز

سما شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:28

عزیزم هرچقد دوست داری غر غر کن. می دونم کلافه بودی این پستو نوشتی. ولی دیگه حاضر نیستی دختر خونه باشی. مطمئن باش.

فرنوش یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 14:56

هووووم

آواز یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 20:51 http://radepayezendegi.persianblog.ir

نه زنبق ! منم فهمیدم که نه کافی نیست !
دیدی ؟ آدم گاهی خیلی دردناک سورپرایز میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد