بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!
بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!

!!!!

اینجا جاییه که باید همه آرزو ها و اهداف تو دفن کنی!!!

علائق و آرزو ها  همه تا 18 سالگی و قبل از کنکوره

بهتره که آرمانی وایده آلیسمی آبنده تونو نسازید

اصلا مهم نیست که برید دنبال چیزی که دوستش داشته باشید

باید برید دنبال چیزی که آینده تون رو تامین کنه

وقتی هم درس تون تموم شد به هیچ وجه انتظار کار نداشته باشید

اگر هم شانس آوردید و کاری گیر آوردید اصلا انتظاری نداشته باشید که مزتبط با رشته تون باشه

انتظار استخدامی و حقوق به موقع و شرایط خوب رو نداشته باشید

اینجا باید از همون سن جوونی به جای جوونی کردنولذت بردن غرق در مشکلات رندگیت بشی و تا اخر عمر در حال یگ دو زدن و نرسیدن باشی و بعد هم یک عمر حسرت جوونی نداشته ات را بخوری!!!

در این جامعه  و فرهنگ مجرد بودن سخت است و برای فرار ازدواج میکنیم و با یه دنیا بحران و مشکل رو به رو میشیم ازدواج کردن هم سخت است، یچه دار شدن و که دیگه اصلا نگیددددد

به هبچ وجه نباید به احساساتمون یه لبخند کوچک هم بزنیم فقط و فقط باید منطقی تصمیم بگیریم تا شاید بتونیم به زندگی روزمره و عادب داشته باشیم!!!!


امیدوارم که هر وقت ناراضی شدم از شرایط زندگی و کار این پست و بخونم و خداروشکر کنم که لااقل یه آب باریکه ای هست!!!


نظرات 3 + ارسال نظر
هژیر شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 00:33 http://sunset100.blogsky.com/

خواستم بگم به نیمه پر لیوان هم باید نگاه کرد. اما دیدم نیمه پر هم دیگه همچین پر نیست...

اوهومم یا این اوضاع لیوان همیشه خالیه:(

سما سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:04

مجردی یه درده متاهلی یه درد دیگه...
از جوونی نگو که غصه ی هر روز و هر شبم فکر جوونیمه.
امسال اولین سالیه که دوست ندارم تولدم برسه!
اینجا هیچی واسه زندگی کردن نداریم. هیچی...

اوهوم همینطوره که میگی

هژیر سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:30

قالب جدید مبارک.

ممنونی ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد