بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!
بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!

207




روزا دارن میگذرن و سرم خیلی شلوغه

این چند روز هیچ کار خاصی نکردم جز اینکه صب رفتم و عصر برگشتم!

شبا بیشتر به دور هم بودن و پختن ناهار فردا 'گذشته و در واقع بیشتر وقتم پره...

من این روزا دوباره پشیمونم از زود قضاوت کردنم...

خدا مرسی که گذاشتی این تجربه رو داشته باشم:)

من واقعا بچه های امسال و دوست دارlم >D:<

انقدر که این بچه ها پاک و مهربون هستن:*

اینقدر که به من انرژی مثبت میدن:)

لذت می برم وقتی تلاش شونو میبینم وقتی دلای پاک و بی شیله پیله شونو میبینم:)

وقتی که پیش شون هستم زمان و دوست دارم و لذت می برم و بدون خستگی بر می گردم خونه!

تنها سختی کارم فقط رفت و امد که خسته م میکنه:(

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد