بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!
بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!

193

زندگی همچنان میگذره

 و من همچنان تو فکر مشکلم هستم

همچنان استرس دارم که  کارم درست شه

زندگی میگذره

تجربه منزل داریم اندکی بهتر شده

دیگه چیزی و فراموش نمی کنم

تقریبا رو برنامه افتادم و پیش میرم

دست پختم بهتر شده

دیگه کته هام خمیر نمیشن

دیگه غذام شور یا بی نمک نمیشه

حس عادت از بین رفته و دوباره حس دوست داشتن و عشق  اومده سراغم

( خوش به حال همسرمخنده)

روزا دارن میگذرن

و

من دارم تمرین میکنم عجول بودن و بزارم کنار

دارم تمرین میکنم تو دار تر باشم

دارم تمرین میکنم با کوچکترین مشکل و سختی مثل خروس جنگی نپرم

کلا دارم تمرین میکنم آدم باشم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد