بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!
بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!

176

نمیگم که همسر کمکم نمی کنه ولی:

تو کدوم کتاب قانون دنیا نوشته همه مسئولیتا و کارای خونه با خانوم خونه ست؟؟؟؟

تو کجا ثبت شده که منی که گوشت نمیخورم و دوست ندارم باید گوشت ریز کنم و بپزم و همه وجودم بو گند گوشت بگیره؟

کی گفته منی که لب به سبزی نمیزنم باید گردنم داغون شه و سبزی خوردن پاک کنم و سر سفره بیارم؟

چرا منی که حوصله ندارم لباسای خودمو اتو کنم، ولی باید همیشه لباسای تورو اتو کشیده و مرتب تو جالباسی اویزون کنم؟

چرا تنها کاری که مردا میکنن، میرن سر کار و بر می گردن و اون وقت کلی هم منت بزارن که خسته ن؟

واسه چی هر وقت من حوصله ندارم و بی حالم باید سر حال باشم ولی وقتی تو حوصله نداری منم باید از حرفام و پیشنهادام بگذرم؟

چرا؟

پ.ن: حالم گرفته ست صبح رفتم اداره و آب پاکی و ریختن رو دستم که تقاضا نامه واسه انتقالیم ننویسم و خبری از انتقالی نیست و باید بمونم، یک سال، دو سال، سه سال معلوم نیست!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد