بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!
بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!

163

حالا که چی؟؟؟؟

هنوزم بچه م!!!!!!!!!!!  


واسه اولین بار تو زندگیم دئودرانت مردونه خریدم همیشه زنونه می خریدم همین یه باری هم که خریدم و اومدم خونه بدون اینکه دقتی کنم به بویی که داشت......

دقیقا بو ادکلن یه بنده خدایی رو میده که سه چهار سال قبل نقش مهمی تو زندگیم داشت

حالا همه خاطرات و حس و حال اون دوران کوبیده شدن وسط کله م!!!!!!!!!!!!

هی بو می کنم و هی یه حس تلخی و حسرت و افسوس و شیرین و... بهم دست میده!

باعث شد بفهمم هنوز واسه فراموش کردن و بی تفاوت شدن اونقدر قوی نشدم و هنوزم احساساتی ام 

نتونستم قوی باشم و رو میزم تحملش کنم و انداختمش بیرون تا راحت شم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد