بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!
بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!

156


حس بعد از ظهرهای تابستونی خیلی نوستالژیکه

یاد دوران کودکیم می افتم

کاش هنوزم بچه بودم

کاش دنیام مثله دنیای کودکیم بود

پر از رویا و آرزووو ونقشه های کودکانه

کاش هنوزم دلم به دوچرخه سواری با داداشم و بازی هامون خوش بود و باهاشون شاد میشدم

دوست دارم زمان زود بگذره دوست دارم روزا زود بگذرند و سرنوشت هر چی رو که واسم رقم زده سر راهم بزاره

دوست دارم هر اتفاقی قراره تو زندگیم رخ بده  سریع تر رخ بده و کم کم زندگیمو به پایان برسونه

حس میکنم دیگه کاری برای انجام دادن ندارم

بی انگیزه م

پوچم

و

ساکن

و بی حرکت

سر جام ایستادم و فقط به تغییرات و تحولات اطرافم نگاه میکنم بدون این که کاری بکنم و حرکتی کنم

دوست دارم روزا زود بگذرن

چه قدر همه چی بیخوده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد