بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!
بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!

149

درسته که زبان مادری مهمه

درسته که باید پای بند به فرهنگ و زبان خودت باشی

درسته که باید ریشه و اصل خودتو حفظ کنی

ولی

ولی

مادر و پدرایی که فارس نیستید و به زبانی غیر از این زبان صحبت می کنید، سر تعصبات بیجا، خودخواهی و یا تنبلی فرزندانتون رو از زبون رسمی کشور محزوم نکیند

نتیجه ش میشه دخترای 17-18 ساله ایی که نمی تونن فارسی صحبت کنن و 80 درصد جمله ایی که میگن کر*دیه

نمی دونم به نظرم بعد از پدر و مادر ها، مسئولین و معلمای مدرسه شون هم مقصرن که تو مدرسه و سر کلاس هم با زبون مادری شون حرف زدن و سعی نکردن که با زبون رسمی کشور درس بدن.

این بچه ها اگه دانشگاه یه شهر دیگه قبول شن چی میشه؟

پ.ن: حالا جنبه مثبت قضیه: به لطف شاگردام که فارسی حرف نمیزنن دارم کر*دی یاد میگیرم:)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد