بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!
بوسه ای برای من

بوسه ای برای من

تلاش برای یک زندگی گرم؟؟!!!

145

این روزا سرم خیلی شلوغه

مخصوصا این هفته اولین هفته کارم بود و من هنوز نتونسته بودم با کار خونه و کار بیرون کنار بیام و برنامه ریزی منظمی داشته باشم

دوری راه و رفت و آمد خسته م میکنه ولی شیرینه و من دوستش دارم

از شنبه تا سه شنبه عصر خونه نیستم

محل کارم یکی از شهرهای اطرافه و من به خاطر سختی رفت و آمد ترجیح میدم شبا بمونم و برنگردم خونمون

واسه همین یه هفته ایی که نبودم بیام بهتون سر بزنم واقعا نت نداشتم دوستان عزیزممم

فردا صبح زود میرمتا سه شنبه عصر که بر میگردم

دوستای عزیز بلاگفایی ( ستاره، قلاچ، تپو، حنانه، پری، سما، عصرونه و کسایی که اسم شون یادم رفته) هم نمی دونم چرا نمی تونم واستون کامنت بزارم از صبح دیگه کامنت دونی تون واسم باز نمیشه:(

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد